dimecres, 23 de març del 2011

Un sofà de palets!






 






 


CAT -  Un amic m' ha demanat idees per muntar una terrasseta al terrat de casa seva, la que va tenir més èxit va ser la de fer un sofà amb palets, opció econòmica, còmode i pràctica! Buscant inspiració he trobat totes aquestes opcions de sofàs, tant per terrassa, dormitoris, rebedors o sales d'estar!!

Un dia em dedicaré a fer un post amb tot el que es pot arribar a fer amb palets, taules de centre, cadires, taules auxiliars, estanteries, taules d' oficines, tarimes...és al·lucinant!

Quan tinguem el sofà palet fet us ensenyaré les fotos!!

Ànims que el dimecres ja s' acaba i demà ja és dijous!!!!

************
CAST - Un amigo me ha pedido ideas para montar una terracita en la azotea de su casa , la que tuvo más éxito fue la de hacer un sofá con palets, opción económica, cómoda y práctica! Buscando inspiración he encontrado todas estas opciones de sofás, tanto para terraza, dormitorios, recibidores o salas de estar!!

Un día me dedicaré a hacer un post con todo lo que se puede llegar a hacer con palets, mesas de centro, sillas, mesas auxiliares, estanterías, mesas de oficinas, tarimas...es alucinante!

Cuando tengamos el sofá palet hecho os enseñaré las fotos!!

Ánimos que el miércoles ya se acaba y mañana ya es jueves!!!!

7 comentaris:

  1. són molt bones idees, jo ho vaig pensar l'any passat però finalment no ho vaig poder fer per un gran problema: d'on coi trec els palés??? sembla una cosa molt fàcil però les empreses no els donen perquè els hi costa calers i al carrer no hi solen estar tirats i els que hi ha es perquè estan massa trencats... si saps on aconseguir-los si us plau diguem-ho doncs la idea encara em tira molt

    moltes gràcies

    http://vnksecrets.blogspot.com/
    http://recicleando.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Perfecta inspiración!!Yo hice una mesa de centro con ruedas.Pero estas fotos son preciosas.Tomo nota!
    Y no te olvides de enseñarnos tu sofá!
    Bss Carmen

    ResponElimina
  3. Me encanta tu blog lleno de buenas ideas de decoración. Me guardo muchas de las fotos.


    xoxo
    B* a la Moda

    ResponElimina
  4. Muchas Gracias Chicas!!
    vnk's t' he contestat al teu bloc!

    Carmen! Yo será la primera vez que recicle con palets...tengo esperanza que quedé un buen sofá! os mostraré la foto!! Es una pena que en mi terraza no haya sitio para uno...

    B* muchas gracias! A mi me encanta tu blog con tus looks y ideas! Eres una crack!;)

    Bss!!

    ResponElimina
  5. Me encanta para la terrazas , un DIY, fácil y barato. la selección genial¡¡¡

    ResponElimina
  6. Las ideas con palets son geniales, yo tengo en mente una mesa de centro, tengo que ponerla en práctica.

    ResponElimina
  7. Yo soy una entusiasta de los palets y aún no los he metido en casa, entre otras cosas, porque ya no hay sitio, pero sí que les he dedicado sitio varias veces en mi blog.

    ResponElimina

Blogging tips