dimecres, 9 de març del 2011

RAR Eames Rocking Chair!!!!





CAT - La RaR Eames Rocking Chair va ser creada al 1948 per el matrimoni Charles Eames Ormond i Bernice Alexandra "Ray" Eames, tots dos arquitectes,  van ser pioners a utilitzar la fibra de vidre i van desenvolupar un seient molt còmode, que s adapta perfectament al cos humà, amb les cames cromades inspirades amb la Torre Eiffel i la base de fusta. 

Mitjançant el sorteig que van fer a http://decoratualma.blogspot.com/ vaig conèixer la seva tenda on-line  http://www.decoratualma.com/ , on pots trobar répliques de gran qualitat dels grans dissenyadors que et pots permetre comprar!
Dissabte passat em vaig decidir a comprar-la, no em decidia perquè no tenia massa clar on la posaria ...i des d' avui ja la tinc a casa!!! Quina preciositat de cadira!!!
Diuen que els Eames, la van crear per regalar a un empleat de la seva empresa per la seva paternitat. Però queda bé a qualsevol estància de la casa, ja sigui al menjador, a l' habitació d' un bebè, a un racó de lectura...

Us la recomano 100%!!!

************

CAST -  La RAR Eames Rocking Chair fue creada el 1948 por el matrimonio Charles Eames Ormond y Bernice Alexandra "Ray" Eames, los dos arquitectos, fueron pioneros en utilizar la fibra de vidrio y desarrollaron un asiento muy cómodo, que se adapta perfectamente al cuerpo humano, con las piernas cromadas inspiradas en Torre Eiffel y la base de madera.


Mediante el sorteo que hicieron en  http://decoratualma.blogspot.com/ conocí su tienda on-line http://decoratualma.com/, donde puedes encontrar replicas de gran calidad de los grandes diseñadores que te puedes permitir comprar!

El pasado sábado me decidí a comprarla, no me decidía porque no tenía demasiado claro donde la pondría ...y desde hoy ya la tengo en casa!!! Qué preciosidad de silla!!!

Dicen que los Eames, la crearon para regalar a un empleado de su empresa por su paternidad. Pero queda bien en cualquier estancia de la casa, ya sea al comedor, a la habitación de un bebé, en un rincón de lectura...


Os la recomiendo 100%!!!

5 comentaris:

  1. M'encanta! Jo estic ensumant la Louis Ghost per l'oficina. Després miraré si a Decoratualma (ja ni m'enrecordava que alla venen còpies xD) la tenen, i si no es massa cara... "pah la saca"! *-*

    ResponElimina
  2. Hola Mer! gràcies per passar pel meu bloc.A mi també m'agradat el que he vist per ací.Te seguiré.
    Bss Carmen
    *El meu català no és molt bó...fa molts anys que visc a Madrid!!!

    ResponElimina
  3. Me chifla esta silla y yo también quiero una! Nos enseñarás dónde la has puesto? Tengo ganas de ver un poquito más de tu casa, jeje.

    Besets!

    ResponElimina
  4. Nenaaaa, ara volem veure una foto de la teva al seu lloc!
    Quina enveja jo me la compraria:
    1- si tingues pasta
    2- si tingues espai

    espero veure en breus la teva

    una abraçada

    ResponElimina

Blogging tips