diumenge, 13 de març del 2011

Rodapié blanco o gris?




CAT - Ha arribat l' hora de posar el rodapeu!! Tenim dues opcions, posar el rodapeu del mateix color que el parquet, o un de blanc. Us deixo les fotos de les dues opcions, quina us agrada més? A mi m agrada més el blanc!! ( cosa estranya en mi...;)

Us he de tornar a demanar perdó per la qualitat de les fotos, crec que el Flash de la càmera està de
vaga! Perquè no hi manera de fer-lo funcionar :(

***********

CAST - Ha llegado la hora de poner el rodapié!! Tenemos dos opciones, ponerlo del mismo color que el parqué, o uno blanco. Os dejo las fotos de las dos opciones, cuál os gusta más? A mí m gusta más el blanco!! ( cosa rara en mí...;)

Os tengo que volver a pedir perdón por la calidad de las fotos, creo que el Flash de la cámara está de
huelga! Porque no hay manera de hacerlo funcionar : (

3 comentaris:

  1. A mí me gustan las dos opciones, pero ten en cuenta que el de color blanco se te ensuciará más que el gris por los roces con los muebles, el polvo del suelo, etc... Yo no lo dudaría, jeje. Ya nos contarás lo que decidís.

    Un beso!

    ResponElimina
  2. que raro que tenguis dubtes!!!! jejeje.. queda molt xulo es blanc... pero lo que t'han dit: s'embruta!!! pero com t'agrada fer net... :P

    mem quan te telefon... avui vespre estaras x cateva? sinó entre setmana... o avisame de qualque manera!!!!

    t'enyor un poc, rossa!!

    ResponElimina
  3. Queta! Al final hemos puesto el blanco! Nos gustaba mucho más, y nos tocará limpiar mucho más!! jejeje

    Cata guapa! Per aquí tb se t' enyora! Tornam a xerrar aviat!

    Muà

    ResponElimina

Blogging tips