divendres, 25 de març del 2011

El mundo del Palet!

 







 








 






CAT - Com que us va agradar el post Un sofà de palets i vaig comentar que ensenyaria més opcions per reciclar un palet, he trobat aquestes, n' hi ha de fàcils i n' hi ha que són més elaborades, però tot és imaginar i crear! Què me'n dieu de l'oficina creada per palets?

Feliç divendres ;) 

*************

CAST - Cómo os gustó el post Un sofá de palets y comenté que enseñaría más opciones para reciclar un palet, he encontrado estas, hay fáciles y hay otras que son más elaboradas, pero todo es imaginar y crear! Qué me decís de la oficina creada por palets?


Feliz viernes ;)




7 comentaris:

  1. m'encanteeeeen!! sobretot aquell que hi ha plantes sembrades!! és super xuloooo!! encara que a cateva no hi diu!! estava pensant que podriem fer uns bancs per posar defora de cameva!! tu agafa idees!! :)

    skpskpskp!

    ResponElimina
  2. Hooola!!
    Ostres hi ha coses que son una pasada...
    Molt bon post!
    ptons

    ResponElimina
  3. qué ideas tan chulas, hay varias que son geniales.
    Un beso!

    ResponElimina
  4. Si que hay ideas chulas! Dan ganas de coger un palet y empezar a fabricar!!

    Muchas Gracias a todas!!
    Besos!
    Mer

    ResponElimina
  5. El sofa de palet me encanta creo que va a ser mi siguiente DIY
    Me gusta tu blog te sigo,si quieres puedes pasar a visitarme por mylittlepei.blogspot.com
    besitos

    ResponElimina
  6. Están buenísimas estas ideas de montar algo con cajas, estanterías, camas, mesas de todo...me encanta la habitación dónde la luz le dá un toque rosa palo..es preciosa y la que s blanca, mi estilo favorito...
    mira mi otro blog deco a ver si te gusta
    http://dasyallendecoarcion.blogspot.com
    Saludos
    Mayca

    ResponElimina

Blogging tips