dimarts, 22 de febrer del 2011

Os presento mi dormitorio!












CAT - Avui estic inspirada per ensenyar-vos la meva habitació! El llit i les tauletes de nit son de Banak Importa. Ara ho canviaria per un llit amb una gran capçalera de pell blanca, i unes tauletes blanques, però com que ara per ara no m' ho puc permetre he posat tots els detalls en blanc! i més endavant crec que treure el vinil i pintaré de blanc.
Em queda pendent posar un moble a la paret del mini passadís davant dels mirallets.
Estic pensant amb un moble amb poca fondària, perquè tampoc no hi massa espai i ample...m' ho he d' estudiar ;) !
A veure que us sembla!

Ànims que demà ja és dimecres!!

*********

CAST - Hoy estoy inspirada para enseñaros mi habitación! La cama y las mesillas de noche son de Banak Importa. Ahora lo cambiaría por una cama con un gran cabecero de piel blanca, y unas mesitas blancas, pero cómo hoy por hoy no me lo puedo permitir he puesto todos los detalles en blanco! y más adelante creo que sacaré el vinilo y pintaré de blanco.
Me queda pendiente poner un mueble en la pared de delante los espejitos.
Estoy pensando con un mueble con poco fondo, porque tampoco hay demasiado espacio, y ancho...me lo tengo que estudiar ;) !
A ver que os parece!

Ánimos que mañana ya es miércoles!!

7 comentaris:

  1. Tu dormitorio inspira serenidad, me encanta :D

    ResponElimina
  2. m'encanta el vinil!!! i el color de la paret on es... A mí em fa bona pinta així el dormitori


    una abraçada!

    ResponElimina
  3. Gracias!!!!!! Itzi el vinil el vaig comprar per ebay!!!!

    ResponElimina
  4. felicitats pel blog!! i pel twitter!! Eins veiem per allà. una abraçada forta.

    ResponElimina
  5. Muy lindos los colores de tu habitación, inspiran mucha calma.
    Saludos

    ResponElimina
  6. doncs a mi el vinil m'ha encantat!!! queda preciós ;-)

    ResponElimina
  7. Qué bonita! A mí me encanta el color de la pared y el vinilo, seguro que lo cambiarías?

    ResponElimina

Blogging tips