dijous, 3 de febrer del 2011

Ikeando...

Capses blanques per ordenar la zona de rentar.
Cajas blancas para ordenar la zona de lavar.
Estora de pell d' ovella gris.
Alfombra de piel de oveja gris.



Tassa per prendre el cafè amb llet amb galetes!
Taza para tomar el café con leche con galletas!
Coxins de pell d' ovella per les meves futures cadires tulip! ( mirar post de dia 31/1/11)
Cojines de piel de oveja para mis futuras sillas tulip! ( mirar post de dia 31/1/11)


CAT - Avui ha tocat anar de compres a Ikea! Hem acompanyat a una amiga meva que s' independitza i havia de comprar els mobles de l' estudi, una taula pel menjador, cadires, un nòrdic, els estris de la cuina, etc.....i com que ens encanta Ikea, i ella necessitava el nostre recolzament, hem partit cap Ikea! La veritat que és una passada, com pots moblar la estància d' una casa, sense deixar-te el sou!

Jo he aprofitat i m' he comprat un parell de coses que em rondaven pel cap, i unes altres que m han fet gràcia, i aprofitant que encara hi ha rebaixes...Us poso les fotos del que m' he quedat, unes estores de pell d' ovella que m' encanten! Ja les tinc col·locades per la sala - menjador, i m' agrada molt com queden!
Les capses blanques per ordenar la zona de la rentadora,en aquesta zona també hem fet petites reformes, tenia la zona de rentar a la terrassa, vaig fer una paret per separar els dos ambients, vaig treure la típica pica amb cames que t' ocupa el mateix que la rentadora i vaig posar una encimera blanca amb una pica de cuina, un armari blanc i estanteries blanques, i ara amb les capses volia posar tots els productes de neteja i trastos que arribes acumular, quan ho tingui llest us l' ensenyaré!

I demà divendres!!!

**********

CAST - Hoy ha tocado ir de compras a Ikea! Hemos acompañado a una amiga mía que se independiza y tenía que comprar los muebles del estudio, una mesa para el comedor, sillas, un nórdico, los enseres de la cocina, etc.....y cómo que nos encanta Ikea, y ella necesitaba nuestro consejo, hemos pasado toda la tarde en Ikea! La verdad que es una pasada, como puedes amueblar la estancia de una casa, sin dejarte el sueldo!

Yo he aprovechado y me he comprado un par de cosas que me rondaban por la cabeza, y otras que me han hecho gracia, y aprovechando que todavía hay rebajas...Os pongo las fotos de las cosas que me he quedado, unas alfombras de piel de oveja que me encantan! Ya las tengo colocadas por la sala - comedor, y me gusta mucho cómo quedan!
Las cajas blancas para ordenar la zona de la lavadora,en esta zona también hemos hecho pequeñas reformas, tenía la zona de lavar a la terraza, hice una pared para separar los dos ambientes, saqué la típica pica con piernas que te ocupa el mismo que la lavadora y puse una encimera blanca con una pica de cocina, un armario blanco y estanterias blancas, y ahora con las cajas quería poner todos los productos de limpieza y trastos que llegas acumular, cuando lo tenga listo os lo enseñaré!

Y mañana viernes!!!

2 comentaris:

  1. He trobat el teu blog per un article a x4duros. M'he enamorat de la teva casa, t'està quedant beníssim! Bona sort amb la reforma!

    ResponElimina
  2. Gràcies Karin! Em passaré pel teu bloc!

    ResponElimina

Blogging tips