diumenge, 30 de gener de 2011

després de mirar molt....





mundoparquet

decoesfera




decoraciona
decoracion.in


decoración.facilisimo

La meva opció! Mi opción!


CAT - Després de tres anys de tenir el pis, ens vam decidir per fer obra. Tirar les parets del menjador per tal de fer-lo més gran. La veritat és que ha quedat molt bé, el pis ha fet un gran canvi, però després de l' obra és quan toca vestir el pis. Vaig estar voltant per tota Mallorca, cercant les rajoles que ja tenia posades al pis, i no hi va haver manera, de trobar ni tan sols unes de semblants, així que ens vam decidir per posar parquet.
Vaig mirar moltes webs de decoració, blogs...per tal de fer-me una idea. Vam decidir-nos per un parquet laminat, de color cendra, estic encantada! M' encanta el color, la combinació amb els mobles...
Us deixo un parell de fotos que vaig guardar quant mirava idees i una del nostre parquet, la meva sala d'estar encara no està acabada...així que encara no es pot mostrar!

I demà dilluns.... disfruteu del que queda de diumenge!

**********

CAST - Después de tres años de tener el piso, nos decidimos por hacer obra. Tirar las paredes del comedor para hacerlo más grande. La verdad es que ha quedado muy bien, el piso ha hecho un gran cambio, pero después de la obra es cuando toca vestir el piso. Estuve buscando por toda Mallorca, las baldosas que ya tenía puestas en el piso, y no hubo manera, de encontrar ni siquiera unas de parecidas, así que nos decidimos por poner parquet.
Miré muchas webs de decoración, blogs...para hacerme una idea. Finalmente nos decidimos por un parquet color ceniza, del que estoy encantada!!
Os dejo un par de fotos que guardé cuánto miraba ideas y una de nuestro parquet, mi sala de estar todavía no está terminada, así que no se puede enseñar...

Y mañana lunes.... disfrutar del que queda de domingo!

1 comentari:

  1. Te felicito por la opción que has elegido!!!
    Nosotros también estamos un poco indecisos,pero creo que es el que mas nos gusta.
    Saludos,Eli

    ResponElimina

Blogging tips