divendres, 29 de juliol del 2011

DIY: Mini tocado de plumas ;)






 

CAT - Bon dia!

Com us vaig dir aquesta setmana vaig a tope, ho vull deixar tot llest abans d' anar de vacances, i no tinc temps per res! Però tenia aquest DIY guardat, que no te cap complicació, un passador de plomes.

Necessitem:
Pegament
Plomes
Passador clip.

Apliquem una tira fina de pegament a la part superior del passador i hi posem la ploma, pressionant amb els dits perquè quedi ben col·locada, una vegada estigui eixut, li posem unes gotes de pegament i apliquem la segona ploma al centre del clip i així fins aconseguir l' aspecte desitjat!

Un DIY de 5 minuts que ens farà anar més arreglades als sopars d' estiu ;))

Últim cap de setmana de juliol, moltes començareu les vacances, a mi em queden 2 setmanetes, però tot i així s' ha de disfrutar al màxim i aprofitar 100% el temps lliure, que l' estiu passa molt ràpid!

Petons!!

************

CAST - Buenos días!

Cómo os dije esta semana voy a tope, lo quiero dejar todo listo antes de ir de vacaciones, y no tengo tiempos para nada! Pero tenía este DIY guardado, que no tiene complicación, un pasador de plumas o mini tocado.

Necesitamos:
Pegamento
Plumas
Pasador clip.

Aplicamos una tira fina de pegamento en la parte superior del pasador y ponemos la pluma, presionando con los dedos para que quede bien colocada, una vez esté seco, le ponemos unas gotas de pegamento y aplicamos la segunda pluma en el centro del clip y así hasta conseguir el aspecto deseado!

Un DIY de 5 minutos que nos hará ir más arregladas a las cenas de verano ;))

Último fin de semana de julio, muchas empezaréis las vacaciones, a mí me quedan 2 semanitas, pero aún así se tiene que disfrutar al máximo y aprovechar 100% el tiempo libre, que el verano pasa muy rápido!

Besazo!





dijous, 28 de juliol del 2011

I need time !





No tengo tiempo para sentarme delante del ordenador y escribir un post en condiciones, ni tiempo para pasar por vuestros blogs y comentar vuestras fantásticas entradas! 
En unos días me pongo otra vez en ON!

Besazo!

dimarts, 26 de juliol del 2011

Welcome!



























RIBBA Marco, blanco  € 8,99 - Ikea

 




Bon dia!! 
El diumenge va arribar la Júlia! La meva neboda! Estic que se'm cau la baba, com us podeu imaginar!! 
Li he anat fent molt de regalets durant aquests mesos que ha estat dins la panxa, però des-de que vaig veure les làmines que feia la Tururu de X4duros, ho vaig tenir claríssim que en comanaria una per la Júlia! 
Ahir després de confirmar totes les dades, hora de naixement, pes i alçada la vaig encarregar, i ahir al vespre ja la tenia! No us puc ensenyar la meva, perquè és un pdf i no ho puc guardar com imatge, però un deixo les mostres que hi ha a la tenda d' Etsy
La Làmina és un pdf en Alta Resolució de 12x12 cm ideal per als marcs Ribba 23x23 de Ikea. Pots imprimir-ho totes les vegades que vulguis. només has de descarregar l'arxiu PDF, guardar-ho en el teu ordinador, imprimir en la teva impressora o en una copisteria, tallar i col·locar-ho en un marc!  Així pots regalar-li-ho també als avis ;)

A part d' això ara em puc posar les piles i començar amb els DIY per bebès! Em fa moltíssimes ganes fer-li un parell de cintes per subjectar el xumet.

Necessitem:

Tela
Botons o Velcro
Pinça de tirants
Fil i agulla ( o màquina de cosir )

A un extrem de la cinta li posem la pinça de tirants que ens servirà per subjectar la cinta a la robeta del bebè i tanquem la cinta cosint-la( també podem optar per tancar-la amb un botó o velcro) . A l' altre extrem on hi anirà el xumet, es tancarem amb velcro o un botó per facilitar treure el xumet de la cinta!
Més fàcil no pot ser!

Una besada i fins demà!

***************

Buenos días!! 
El domingo llegó Júlia! Mi sobrina! Estoy que se me cae la baba, como os podéis imaginar!! Le he ido haciendo muchos regalitos durante estos meses que ha estado dentro de la barriga, pero desde que vi las láminas que hacía Tururu de X4duros, lo tuve clarísimo que compraría una para Júlia! Ayer cuando ya tenía todos los datos confirmados, hora de nacimiento, peso y altura la encargué y por la tarde ya tenía la lámina en mi ordenador! No os puedo enseñar la mía, porque es un pdf y no lo puedo guardar como imagen, pero uno dejo las muestras que hay en la tienda de Etsy
La Lámina es un pdf en Alta Resolución de 12x12 cm ideal para los marcos Ribba 23x23 de Ikea. Puedes imprimirlo todas las veces que quieras. Solo tienes que descargar el archivo PDF, guardarlo en tu ordenador, imprimir en tu impresora o en Una Copistería, cortar y colocarlo en un marco! Así puedes regalárselo también a los abuelos ;)

Aparte de esto ahora me puedo poner las pilas y empezar con los DIY por bebés! Me hace muchísimas ganas hacerle un par de cintas para sujetar el chupete.

Necesitamos:

Tela
Botones o Velcro
Pinza de tirantes
Hilo y aguja ( o máquina de coser )

A un extremo de la cinta le ponemos la pinza de tirantes que nos servirá para sujetar la cinta a la ropita del bebé y cerramos la cinta cosiéndola( también podemos optar para cerrarla con un botón o velcro) . Al otro extremo donde irá el chupete, lo cerraremos con velcro o un botón para facilitar sacar el chupete de la cinta. Más fácil no puede ser!

Un besazo y hasta mañana!

dilluns, 25 de juliol del 2011


CAT - Bon dia!
Avui anem a la Boda de la Brittany i en Paul, que m' ha encantat perquè és una boda 100% DIY! 
El vestit de la núvia, és el vestit de núvia de la seva mare que el combina amb unes sabates tancades al turmell, el nuvi li dona el toc de color al seu vestuari amb uns mitjons de color turquesa!  
Els nuvis és van conèixer als Jardins de tivoli a Copenhagen. 
I la novia va decidir decorar la seva boda amb la temàtica dels jardins escandinaus, les flors de paper que fan de passadís a l' entrada a la finca, les inicials dels nuvis a la porta amb branques i flors, els centres de taula amb flors més petites i inclús les "pajarites" dels familiars les va fer ella! 
Les teles pintades amb flors adornen l' escenari de la festa...

una boda molt floral ;))

*********

CAT - Buenos días!
Hoy nos vamos a la Boda de Brittany y  Paul, que me ha encantado porque es una boda 100% DIY!

El vestido de la novia, es el vestido de novia de su madre que lo combina con unos zapatos cerrados al tobillo, el novio le da el toque de color a su vestuario con unos calcetines de color turquesa y la pajarita!

Los novios se conocieron en los Jardines de tivoli en Copenhagen. Y la novia decidió decorar su boda con la temática de los jardines escandinavos, las flores de papel que hacen de pasillo a la entrada a la finca, las iniciales de los novios a la puerta con ramas y flores, los centros de mesa con flores más pequeñas y incluso las pajaritas de los familiares las hizo ella! 
Las telas pintadas con flores adornan el escenario de la fiesta...

una boda muy floral ;))

divendres, 22 de juliol del 2011

DIY - Una chimenea para el jardín!

 




















Bon dia de divendres!!

Us agradaria tenir una llar de foc de terrassa o jardí, per disfrutar de les nits a l' aire lliure? Avui he descobert que no és gens complicat fer-ne una!

Necessitem:
* Silicona Marina ( Excel·lent silicona que polimeritza amb la humitat. Resistent a la formació de floridura i agents atmosfèrics Ideal per a llocs flexibles. S'adhereix a: fibra de vidre, metalls, cristall, fusta, plàstic. Recomanat per fixar els vidres, ja que és de base neutra)

* 4 vidres que siguin de la mida del test de metall.
* Malla metàl.lica
* Pedres
* Gel de combustible ( sense cendra ni fum )
* Test de metall

Quan ja tenim tots el materials, es tracta de ajuntar tots els vidres amb la silicona marina, quan estiguin a punt els unim al test de metall. 
Introduïm el pot de gel de combustible, col·loquem la malla metàl.lica que cobreixi tota la superfície del test i hi posem les pedres. 
Ara només fa falta agafar una metxa i encendre el foc! 
I ja tenim llesta la llar de foc per la nostra terrassa!
Em sembla una idea genial! 

Us animeu? 
Una besada i disfruteu del cap de setmana ;))) 
**************


Buenos días de viernes!!

Os gustaría tener un chimenea en la terraza o jardín, para disfrutar de las noches al aire libre? Hoy he descubierto que no es nada complicado hacer una!

Necesitamos:

* Silicona Marina ( Excelente silicona que polimeriza con la humedad. Resistente a la formación de moho y agentes atmosféricos Ideal para lugares flexibles. Se adhiere a: fibra de vidrio, metales, cristal, madera, plástico. Recomendado para fijar los vidrios, ya que es de base neutra)

* 4 vidrios que sean de la medida de la maceta de metal.
* Malla metálica
* Piedras
* Gel  de combustible ( sin ceniza ni humo )
* Maceta de metal

Cuando ya tenemos todos el materiales, se trata de juntar todos los vidrios con la silicona marina, cuando estén a punto los unimos a la maceta de metal. 
Introducimos el bote de gel de combustible, colocamos la malla metálica que cubra toda la superficie de la maceta y ponemos las piedras. 
Ahora sólo hace falta coger una mecha y encender el fuego! 
Y ya tenemos lista la chimenea para nuestra terraza!
Me parece una idea genial!


¿ Os animáis?
Un besazo y disfrutar del fin de semana ;))
Blogging tips